viernes, 26 de junio de 2015

EL CURS ESCOLAR 2014/2015 S'HA ACABAT!!!!









EL CURSO ESCOLAR 2014/2015 SE HA ACABADO!!!!

La JUNTA DEL AMPA CEIP 9 D’OCTUBRE quiere dar las gracias a todos/as los/as socios/as por su participación en la Fiesta de Fin de Curso celebrada en junio. Muy especialmente a todas las madres responsables que acudieron ese día, ya que sin su ayuda, la fiesta no habría sido posible: gracias por vuestra colaboración y participación en ella.
También agradecer la comprensión mostrada con esta Junta frente a los fallos que hayamos podido cometer: ha sido un año de cambios y éstos siempre cuestan un poco de asimilar. Mejoraremos año a año, con vuestra ayuda, aunque creemos que lo importante es que el cambio ya está iniciado.
Desearon un feliz verano, que disfrutéis mucho de las vacaciones y animaros a pertenecer a esta gran familia que es el AMPA CEIP 9 D’OPCTUBRE.

JUNTA DEL AMPA CEIP 9 D’OCTUBRE

  ……………………………………………………………………………………………………..................

EL CURS ESCOLAR 2014/2015 S'HA ACABAT!!!!

La JUNTA DE L'AMPA CEIP 9 d'OCTUBRE vol donar les gràcies a tots/es els/les socis/es per la seua participació en la Festa de Fi de Curs celebrada al juny. Molt especialment a totes les mares responsables que van acudir eixe dia, ja que sense la seua ajuda, la festa no hauria sigut possible: gràcies per la vostra col·laboració i participació en ella.
També agrair la comprensió mostrada amb esta Junta enfront de les fallades que hàgem pogut cometre: ha sigut un any de canvis i estos sempre costen un poc d'assimilar. Millorarem any a any, amb la vostra ajuda, encara que creiem que l'important és que el canvi ja està iniciat.
Desitjar-vos un feliç estiu, que disfruteu molt de les vacacions i animar-vos a pertànyer a esta gran família que és l'AMPA CEIP 9 d'OPCTUBRE.


JUNTA DEL AMPA CEIP 9 D’OCTUBRE












No hay comentarios:

Publicar un comentario