martes, 10 de septiembre de 2013

ERRATA Compte Bancari




Estimades mares i estimats pares:

L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes del Col·legi Públic 9 d’Octubre d’Alcàsser vos informa que ha hagut una errata en el nombre de compte on heu de fer l’ingrés per al pagament del llibres i per a fer el pagament la quota com a soci de l’associació.

Heu de fer un ingrés al compte de l’AMPA del 9 d’Octubre d’Alcàsser en Cajamar, el que era abans Ruralcaja: 3058/2290/06/2810030915.

Recordar-vos que en l’ingrés cal ficar el nom de l’alumne/a i el seu curs. Si vos volen cobrar comissió per fer l’ingrés i voleu estalviar-vos-el, podeu pagar en metàl·lic quan vingau a arreplegar els llibres.

Moltes graciès i disculpeu les molèsties.

La junta



Estimadas madres y estimados padres:                                          

 

La Asociación de Madres y Padres de Alumnas/os del Colegio Público 9 de Octubre de Alcàsser os informa que ha habido un error en el número de cuenta donde tenéis que hacer el ingreso para el pago de los libros y para hacer el pago de la cuota como socio de la asociación.

Debéis hacer un ingreso a la cuenta del AMPA del 9 de Octubre de Alcàsser en Cajamar, lo que era antes Ruralcaja: 3058/2290/06/2810030915.

Recordaros que en el ingreso hay que poner el nombre del alumno/a y su curso. Si os quieren cobrar comisión por hacer el ingreso y queréis ahorrároslo, podéis pagar en metálico cuando vengáis a recoger los libros.

Muchas gracias y disculpar las molestias.

La junta

No hay comentarios:

Publicar un comentario