miércoles, 13 de marzo de 2013

Setmana Cultural


 
 
 
 
S´informa als pares i mares del centre, que es van a demanar les samarretes per a la volta a peu per la natura, que tindrà lloc dins de la Setmana Cultural.

Dir-vos que els que siguen membres de L´AMPA el cost de la samarreta es GRATUÏT. No tindreu que encarregar-la perquè d´això ja s'encarregarà la Junta.

Ara bé,  informar-vos  que els que no siguen membres de L´AMPA, si voleu podeu demanar la samarreta, però tindreu que abonar 8 euros.

La data per a poder demanar la samarreta serà el dimecres 20 de Març de 9:30 a 10:00 del matí a l'edifici de primària.

Dir-vos que pasada la data no s´aceptará cap encàrreg.

 Avisar-vos que quan vingueu a encarregar-la, també hi ha que abonar els 8 euros del preu de la samarreta.

 

LA JUNTA

 

Se informa a los padres y madres del centro que se van a pedir las camisetas para la vuelta a pie por la naturaleza, que se efectuara dentro de la Semana Cultural.

Deciros que los que sois miembros del AMPA el coste de la camiseta será  GRATUITO. No tendréis que encargarla porque de eso ya se ocupará la Junta.

 Ahora bien, os informamos que los que no sois miembros del AMPA, si queréis podéis pedir la camiseta, pero tendréis que abonar 8 euros.

La fecha para poder pedir la camiseta será el miércoles 20 de Marzo de 9:30 a 10:00 de la mañana en el edificio de primaria.

Decir también, que pasada esta fecha, no se aceptara ningún encargo.

Os avisamos que cuando vengáis a encargarla, también habrá que abonar los 8 euros del precio de la camiseta.

LA JUNTA

No hay comentarios:

Publicar un comentario